Kendingez » Ülkeler » Fransa » Paris » Havasında AŞK kokusu olan şehir " PARİS"...
1268
Gezdiği Yerler:italya, mısır, paris, prag, yunanistan, kıbrıs,
Bu Yazının Gösterilme Sayısı : 1592
Bu Yazıya Verilen Toplam Puan : 6

Havasında AŞK kokusu olan şehir " PARİS"...

Kategorisi: Genel
Gezi Tarihi: 01-07-2010
Yazı Tarihi: 18-02-2012
Kendimi, gözüm kapalı bir şekilde Eiffel kulesini önümdeki gazeteye çizerken farkettiğimde bu şehri, yani Paris'i mutlaka görmeliyim diye düşündüm.Çünkü bu şehir içime işlemiş resmen tabiki bunda Paris ile ilgili seyrettiğim tüm aşk filmleri ve romantik şarkılarında büyük payı vardı.Uçağım, De Gaulle havaalanına indiğinde, heyecandan bayılabilirdim işte ben artık Paristeyim dedim.

Görmek istediğim yerleri not etmiştim ve ertesi gün sabah yediden itibaren yola koyulduk , yanımda arkadaşım Simten vardı ve bu şehri bize, Parisi çok iyi bilen arkadaşımız Cem gezdirecekti... Önce Louvre müzesinden başladık, erken saatte müze önündeki kuyruğa girmemizin avantajıyla müzeye girebildik ve tabiki Mona Lisa'yı görmeden olmazdı, bu müzeyi 40'lı yaş gurubundakilerin hatırladığı " Müzedeki Hayalet" filmiyle anımsarım hep... Paris teki kalış süremiz oldukça kısıtlı olduğundan, müzeyi nerdeyse koşar adım gezdik ve yorgunluğumuzu Seine nehri üzerinde yaptığımız tekne gezintisiyle biraz üstümüzden atabildik.

Rehberin tekne ilerlerken gördüğümüz tarihi binalarla ilgili bilgi vermesi oldukça faydalıydı, tekne gezintisnden sonra artık Eiffel kulesine çıkmanın zamanı gelmişti ,asansör sırasında uzun bir bekleyişten sonra gördüğüm manzaraya aşık olmuştum ve heyecan ,mutluluk gibi hislerin yoğunluğuyla ağlamaya başladım birden... Arkadaşlarımda oldukça şaşırdı ancak beni tanıdıkları için normal karşıladılar sonra...

Paris'e gelipte şarap içmeden dönmek tabiki olmazdı ve kaldığımız süre içinde akşamları farklı lokantalarda güzel şaraplar eşliğinde , keyifli dakikalarda geçirdik.Paris , hayatta en azından bir kere görülmesi gereken yerlerden ve benim için " tadı damağımda kalan bir şehir" dir...

Yazı ile İlgili Yorumlar

- bambinom 20-02-2012 14:28:47

Nereye gidersem gideyim Paris her zaman başka benim için.2 kez gittim ama fırsat bulunca bir kez daha görmek istiyorum.
- karablacksea 21-02-2012 16:53:13

Sokaklarında kağıtlar uçuşan, metrosu idrar kokan, geceleri kaldırımlarında kusmuktan sek sek oynatan, insanları turistten bıkmış nemrut insanları ile dünyanın en büyük romantizm soslu balon şehri Paris..
Yurtiçi ve Yurtdışı uçak biletlerinizi www.biletbayisi.com dan alın, THY, Pegasus, Atlasjet havayollarından daha ucuza uçak bileti satın alın!