Kendingez » Ülkeler » Fransa » Cannes

08-09-2013
Cannes - enisnuhoglu
Milano-Nice:5.Gün(Gannes-st.Paul de Vence) - 2 Yorum
Dünkü güzel yolculuk ve akşamki harika Nice gezimiz sonrası otelimizde harika bir uyku çekmiştik.Otelin yanındaki küçük bakkaldan aldığımız üzümler bize bu bölgenin ne kadar verimli olduğunun ispatıydı.Ben fazla üzüm sevmem ama her gece bu bakkaldan taze üzüm aldım ve yedim.Sabah kalvaltısından sonra hemen yola koyulduk.Navig...
26-08-2009
Cannes - BEERCAN
FRANSIZ RIVIERASI-CANNES - 10 Yorum
   Sevgili Dostlar;   Fransız Rivierasın da eşimle birlikte yaptığım gezinin ikinci durağında festivali,lüks mağazaları ve plajlarıyla ünlü Cannes şehrine doğru bulunduğumuz tatil beldesi ST.Raphael'den yola çıktık.   Ben tv den ve internet ten izlediğim kadarıyla çok büyük beklentile...
06-01-2009
Cannes - oymakas
Yılbaşında Cote D'Azur - 15 Yorum
Rotamız bu sefer Cote D’Azur. Yılın bu son gününde okulların 4 gün kapanmasını fırsat bilip 1 gün de üstüne biz ekleyip çoluk çocuk Frankfurt aktarmalı Lufthansa uçağıyla Nice’e uçuyoruz. Otelimiz Cannes’a yaklaşık 7 km uzaklıkta La Napoule diye ufak bir kasabadaki bir apart. Nehir kıyısına yapılmış olan otelin fiyatı...
06-11-2008
Cannes - ozumk
Fotoğraflarla Cannes - 5 Yorum
       Geçtiğimiz yaz gitmiş olduğum Fransa-İtalya seyahatinin ardından yüreğimle taşıdığım kareleri sizinle paylaşmaya devam ediyorum.Bu sefer sırada Cannes var.Ünlü film festivaliyle meşhur olmuş Fransa'nın beyaz incisi bu küçük şehir , güzelliğiyle beni de büyülemeyi başardı.Her yerinde...
11-07-2008
Cannes - nijel
GÜLÜMSEYİN.."CANNES'TE YİZ" - 3 Yorum
Nice den yola çıktımızda öğlendi maceralı bir sabahtan sonra kendimizi trene zor atmıstık her daim yanımızda bulunan nutellalı ekmek ve 1ltrelik ıce tea ları açtık kendimi bir an interrail yapıyrum zannetmiştim herkes bize bakıyordu ya biz garip birşey yapıyorduk yada onlar insanın zorunlu gereklerini unutmuşlardı fransa'...